Çeviri-Translate

4 Kasım 2014 Salı

Alfa Romeo Mito


Alfa Romeo Mito
Alfa Romeo’nun 1923 yılından bu yana spor otomobillerinin sembolü olan Quadrifoglio Verde efsanesi, Giulietta ve MiTo modellerinde hayat bulmaya devam ediyor. 240 HP gücünde 1750 cc turbo benzinli motora sahip 2014 model Alfa Romeo Giulietta
QV ile 1.4 MultiAir turbo benzinli 170 HP gücündeki MiTo QV İtalya ve Avrupa’da satışa sunuldu. Stili, kompakt ve güçlü motorları, benzersiz sürüş performansıyla kendi segmentlerinde fark yaratan her iki model, Ekim ayından itibaren Türkiye yollarında da boy gösterecek.

Türkiye’de Tofaş çatısı altında temsil edilen Alfa Romeo’nun, sportif modellerine özel bir kimlik kazandıran efsanevi sembolü “Quadrifoglio Verde” (Dört Yapraklı Yonca), 2014 model Giulietta ve MiTo modelleriyle, markanın yarışçı ruhunu yaşatmaya devam ediyor. İlk kez bu yılki Cenevre Otomobil Fuarı’nda otomobil tutkunlarının beğenisine sunulan 2014Giulietta QV ve MiTo QV, İtalya ve ardından Avrupa genelinde satışa çıkıyor.

Motor Teknolojisi
Kaputun altında 1750 cc turbo benzinli 240 HP’lik motora sahip Giulietta QV ile 1.4 MultiAir turbo benzinli 170 HP gücündeki MiTo QV, Alfa Romeo’nun DNA’sında bulunan sportiflik ile teknoloji ve tasarımı birleştirirken, performansı ve teknik özellikleriyle maksimum sürüş keyfini de garanti ediyor. 2014 model Giulietta ve MiTo’nun “Quadrifoglio Verde” versiyonları, sürüş keyfi ve performanslarının yanında, verimliliği, çevre dostu motorları ve günlük kullanıma uygunluklarıyla da Alfa Romeo’nun en iyi modelleri arasında yer alacağını kanıtlıyor. Alfa Romeo’nun yeni Giulietta ve MiTo QV modelleri, Ekim ayından itibaren Türkiye’de sipariş üzerine pazara sunulacak.

Alfa Romeo’nun Quadrifoglio Verde yani Dört Yapraklı Yonca ile süslenen ilk aracı, Ugo Sivocci’nin ‘RL’ modeli oldu. Ugo Sivocci bu araçla, 1923 yılında 14. Targa Florio’yu kazandı. Bu aynı zamanda, Alfa Romeo’nun ilk yarış galibiyetiydi. Dört yapraklı yeşil yonca, o günden bu yana, efsaneyi ve en sportif otomobili çağrıştırmak adına, Alfa Romeo’nun tüm yarış araçlarını süslerken, 1960’lı yıllardan itibaren markanın özel seri binek modellerinde de kullanılmaya başlandı       Resimler









Test surusu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder